Administrator Administrator Staff member May 24, 2016 #1 Developer - MIT Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory (CSAIL) people.csail.mit.edu/kalyan/dsm
Developer - MIT Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory (CSAIL) people.csail.mit.edu/kalyan/dsm
Administrator Administrator Staff member May 24, 2016 #2 Article "Deep Feature Synthesis:Towards Automating Data Science Endeavors" by James Max Kanter, Kalyan Veeramachaneni 2015
Article "Deep Feature Synthesis:Towards Automating Data Science Endeavors" by James Max Kanter, Kalyan Veeramachaneni 2015
Administrator Administrator Staff member May 25, 2016 #3 Article "Data Science Machine" crunches numbers faster and more effectively than most humans" by Larry Hardesty October 16, 2015
Article "Data Science Machine" crunches numbers faster and more effectively than most humans" by Larry Hardesty October 16, 2015
Administrator Administrator Staff member May 25, 2016 #4 Article "Artificial Intelligence Outperforms Human Data Scientists" by Jeremy Hsu October 20, 2015